Followers

Sunday 21 October 2012

test ujian dugaan

Assalamu'ailakum.






Baru bangun tidur terus cari lappy, bukak terus. Rase macam mengigau pon ada. Terjaga dari tidur tadi pon sebab ada bunyi lagu kuat sangat kat ruang tamu tadi. Aku ingat housemate nak berzumba. Baru nak join, padahal mata pon separuh terbukak lagi. Ada hati nak berjoget, haish pompuan ni. Haaaa rupanya laptop die ada masalah teknikal, volume tak reti nak slow. Baguslah jugak kuat-kuat tuh, zohor pon baru nak buat pukul 3. Semua salah tidur. Bukan salah aku ye. 





Eh sebenarnya nak cerita pasal BONE a.k.a TULANG badan aku yang aku makin hari makin berbunyik-bunyik ( buruk benor eja macam ni). Lately bila bangun dari tidur, bangun dari duduk ke, tulang pinggang aku sakitnye tuhan je yang tahu. Macam orang tua je nak bangun kene rilek-rilek dulu, amik nafas, luruskan kaki. Rasenye orang tua pon lagi sehat dari aku yg umur doploh tahun ni. Amboi mention umur, konon muda lettewwww wahahahahaha. Amik kau huruf W, taknak kalah










Okay ni bukan aku, hot setap sangat kan Siap pink kaler. Muscle pon berketul-ketul macam ayam. Nampak tak elctric shock macam lagu f(X) tu? f(X) bukan function addmath ye, aku taknak cerita addmath yang lagi sakit dari tulang aku ni. Ahjumma atas ni sakit sangat lah tu sampai keluar kilat bagai. Aku belum level ni lagi. Harap maklong makngah





Flash back balik mase masa diploma lagi lah teruknya. Tulang rahang kat mulut aku asyik cramp, bahasa mudah difahami lower jaw pain. Bukan kaki je reti cramp kau tahu. Ni haa mulut sekali.. Aku rase sebab banyak sangat cakap benda lagha, ni lah padahnya. Tapi crampnye takdelah sampai kene tutupkan mulut manually, cuma kene rilex sket berminit-minit, nanti okaylah. Tapi ni pon kadang-kadang berlaku lagi. Dua kali dalam sebulan macam tu lah. Tapi tulang pinggang aku ni sakit hari-hari. Macamaneeee? Macam orang cacat je kan. Sedihnye lahaiii. Rasenye dah minum susu selalu sangat, tapi kenapa badan aku macam umur namploh (enam puluh tau, saje gedik eja macam budak-budak pesbuk hikhik)











Cantik tak aku kene lower jaw pain macamni? Mesti ramai nak add pesbuk aku kalau aku sakit pon cantik lagi wahahaha. Desperate sangat. OH NOOOO!












Nah amik cantik kan sakit-sakit pon, aku memang cari yang cantik ya kat google. Tapi tak simbolized kat aku lah. Aku tahu sapa aku # ayat pasrah rendah diri khusyuk tawaduk











Haaaa ni real life. Dah sakit aku kesah pulak macam mane muka aku kan,wahahahaha. Confirm kawan-kawan block aku kat pesbuk mahupun twitter kalau ghupa aku sebegini ghupa. Hamboi ghupa bahasa apa entah. Maafkan saya. 




p/s: Korang nampak kan tulisan merah plus ada colour background lagi atas ni. Aku ter CLICK text background colour, then tak reti nak tukar back to normal balik. That's why terpakse highlight merah skali. Konon nak bertambah anggun. Okay noob.




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.