Followers

Tuesday 23 October 2012

today is tuesday

Saya mewakili warga UiTM Pahang ingin mengucapkan 




              Selamat Hari Selasa! YAHOOOOO! :D





Happy tak hengat khennn. Hoi gelinye khennn tu. Macam nok nok gitu. Okay selasa means esok boleh balik rumah setelah bertempur dengan 4 ketul test : ORGANIC 2, INORGANIC 2, OSHA & PHYSICAL CHEMISTRY 2. Paling kentang skali organic lah. Jawab macam orang tak pernah belaja je. Serius otak aku tak dapat nak cerna dengan apa yang dah aku belaja. Nak apply lagilah tak reti. Reti mengantuk je dalam kelas. Okay aku tahu tu semua orang pro lagi arif -..-'


So bermula Rabu sampai 4 November, warga UiTM yang berada di merata-rata ni akan bercuti sampai 4Nov. Kau hado? Jadila dari takda kan, ni pon cuti raya haji plus cuti mid sem sekali. Bile dah mid sem ni baru nak sedar " eh cepatkan masa ni berjalan berlari?" "weh test banyak ni, mase tak cukup, canoooo?" "dah midsem blaja ape pon tak paham, guane?"




Tapi mase 1st day sem ni, kemain kau ye terus carik kalendar, search cuti midsem, cuti deepavali, cuti semua bagai. Terus mark haa dalam organizer, takda pon cuti yang miss. Pastu keluarlah dialog antara housemate " eh eh  bila nak cuti lagi ni?" padahal barang baru sampai pon tak kemas lagi. Gedik sangat uolls. "Bila nak pegi pulau tioman pulau langkawi and segala pulau?" amboi planning kemain, datang nak belaja tapi planning holiday dah ada. Paling tak boleh bla aku pon ade plan dengan bff sekolah aku siap nak pegi Korea. Tanak kalah kan. Plan pegi Korea macam nak pegi Alamanda. Angan- angan tinggi takpe, tu perlu. -.-'




Okaylah nak siap2 dah ni. Awal kan belum kol 6 bercita-cita nak siap dah. Pelajar mithali sangat ouls. Okay gedik lagi muahahaha. Boleh pulak kelas start 7pm-10pm kan. Siang hari bersantai macam cuti sekolah, semua lagu kat youtube nak tgk selagi streamyx masih bernyawa. Okey till we meet again. Here. Salam :)




okay memang buku yang selalu baca aku -.-'








No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.